Vi på Skellefteå Lastbilsstation AB ska vara lyhörda för våra kunders önskemål och en pålitlig och kompetent samarbetspartner, i syfte att uppnå långsiktiga affärsrelationer.
Engagemang och kompetens kännetecknar vår verksamhet och kunden ska alltid få ett vänligt och professionellt bemötande. Alla som kommer i kontakt med vår verksamhet ska känna förtroende för oss.
Reklamationer och synpunkter behandlas skyndsamt och professionellt.
Vi ska uppfylla de krav vi berörs av, samt arbeta aktivt med ständiga förbättringar.
Transporter skall utföras enligt överenskommelse med kund.
Våra kunder skall kunna lita på att transporten sker i rätt tid och med rätt kvalitet.
Vi ska uppfylla alla lagar och krav som berör vår verksamhet.
Vi ska göra vår kvalitetspolicy känd för vår personal, underleverantörer och kunder.
Vi arbetar aktivt med att sänka reklamationskostnader.
Kvalitet i arbetet är samtliga medarbetares ansvar.
Varje år granskar och utvärderar vi kvalitetspolicyn samt upprättar nya målsättningar. Detta sker vid ledningens genomgång.