Skriv in spårningsnummer, fraktsedelsnummer eller kollinummer i rutan nedan.
Spårningsnummer får av avsändaren när paketet skickats, oftast i leveransbekräftelsen.
Kontakta avsändaren om du saknar spårningsnummer.
Dubbelkolla först så du angett korrekt nummer.
Har du fått flera nummer?
Prova ett nummer i taget och se om det ger er ett resultat.
Om du fortfarande inte får någon träff, kan du kontakta oss.
Det betyder oftast att paketet inte ankommit oss ännu och att vi inte scannat paketet, vi scannar oftast paketet först när det ankommit slutterminalen.
Kolla igen om någon timme, om det fortfarande inte scannats den dag det beräknas ankomma, kan du kontakta oss.
Om du inte hann göra ett val i tid kommer vi automatiskt göra ett utkörningsförsök dit paketet är adresserat till.
Har du fler frågor om ditt paket?
Skicka oss ett mail på order@lastbilsstation.se, eller se vår kontaktsida.